Produktbild 1
74,89 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 5-7 Werktagen


Modern marketing managers need intuitive and effective tools not just for designing strategies but also for general management. This hands-on book introduces a range of contemporary management and marketing tools and concepts with a focus on forecasting, creating stimulating processes, and implementation. Topics addressed range from creating a clear vision, setting goals, and developing strategies, to implementing strategic analysis tools, consumer value models, budgeting, strategic and ope ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Toolbox for Marketing and Management
  • Creative Concepts, Forecasting Methods, and Analytical Instruments
  • Kreutzer, Ralf T
  • Gebunden, xix, 260 S.
  • XIX, 260 p. 116 illus., 104 illus. in color.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-3-030-13822-6
  • Titelnr.: 75957981
  • Gewicht: 566 g
  • Springer, Berlin (2019)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Ralf T Kreutzer

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.