Produktbild 1
  • The Legacy of Mad Men

  • Cultural History, Intermediality and American Television
  • Herausgegeben:McNally, Karen; Marcellus, Jane; Forde, Teresa; Fairclough, Kirsty
  • Kartoniert,
  • Springer, Berlin
  • (2020)
117,69 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 1-3 Werktagen


For seven seasons, viewers worldwide watched as ad man Don Draper moved from adultery to self-discovery, secretary Peggy Olson became a take-no-prisoners businesswoman, object-of-the-gaze Joan Holloway developed a feminist consciousness, executive Roger Sterling tripped on LSD, and smarmy Pete Campbell became a surprisingly nice guy. Mad Men defined a pivotal moment for television, earning an enduring place in the medium's history.








This edited collection ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • The Legacy of Mad Men
  • Cultural History, Intermediality and American Television
  • Kartoniert, xvii, 280 S.
  • XVII, 280 p. 1 illus.
  • Sprache: Englisch
  • 210 mm
  • ISBN-13: 978-3-030-31093-6
  • Titelnr.: 88390522
  • Gewicht: 454 g
  • Springer, Berlin (2020)
  • Herstelleradresse

    Springer Heidelberg

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.