Produktbild 1
  • Social Media for Progressive Public Relations

  • Herausgegeben:Niininen, Outi
  • Kartoniert,
  • Taylor & Francis
  • (2024)
49,60 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 1-3 Werktagen


This edited book presents a comprehensive, research-led coverage of the progressive ways public relations (PR) and social media is utilised today. It offers innovative research approaches to explore PR and social media initiatives, and in so doing, provides guidance on how to direct PR communication across the complex canvas of social media where some of the communication can be highly emotional varying from overt expressions of loyalty to brandjacking.



Progressive organisati ...

DETAILS

  • Social Media for Progressive Public Relations
  • Kartoniert, 270 S.
  • 16 SW-Abb., 16 SW-Zeichn., 23 Tabellen
  • Sprache: Englisch
  • 234 mm
  • ISBN-13: 978-1-03-201234-6
  • Titelnr.: 97612755
  • Gewicht: 453 g
  • Taylor & Francis (2024)
  • Taylor & Francis Group Milton Park
  • 2&4 Park Square

    GB OX14 4RN Abingdon

    gabriela.mauch@tandf.co.uk

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.