Produktbild 1
  • Meaning Making in Text

  • Multimodal and Multilingual Functional Perspectives
  • Herausgegeben:Starc, S.; Jones, C.; Maiorani, A.
  • Gebunden,
  • Springer Palgrave Macmillan
  • (2015)
53,49 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 5-7 Werktagen

Meaning Making in Text presents new insights into forms of communication in a range of contexts: cultural, linguistic, multimodal and educational. The thirteen chapters are all linked theoretically by advances in Systemic Functional Linguistics (SFL).

Introduction; Sonja Starc, Carys Jones and Arianna Maiorani PART I: PERSPECTIVES ON LANGUAGE IN TEXT 1. Thematic Structure and Progression in some Late Seventeenth Century Texts; David Banks 2. Multifunctional Roles of the First Person in ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Meaning Making in Text
  • Multimodal and Multilingual Functional Perspectives
  • Gebunden, xvi, 302 S.
  • XVI, 302 p.
  • Sprache: Englisch
  • 216 mm
  • ISBN-13: 978-1-137-47729-3
  • Titelnr.: 56580904
  • Gewicht: 518 g
  • Springer Palgrave Macmillan (2015)
  • Herstelleradresse

    Springer Palgrave Macmillan

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.