Produktbild 1
53,49 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 1-3 Werktagen

With the accelerating integration of China into the global economy, there is a thirst to understand how Chinese managers like to lead and how Chinese employees like to be managed. There is no doubt that China can be a difficult and risky market for foreign businesses. The authors show managers how to succeed when doing business in China.

List of Figures and Tables Foreword Introduction PART I: FOUNDATIONS OF CHINESE LEADERSHIP Chinese Culture: A Brief History Chinese Leadership Theorie ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • Chinese Leadership
  • Wang, Barbara Xiaoyu, Chee, Harold
  • Kartoniert, xii, 180 S.
  • XII, 180 p.
  • Sprache: Englisch
  • 235 mm
  • ISBN-13: 978-1-349-32045-5
  • Titelnr.: 57100397
  • Gewicht: 305 g
  • Springer Palgrave Macmillan (2011)
  • Herstelleradresse

    Springer Palgrave Macmillan

    Tiergartenstr. 17

    69121 - DE Heidelberg

    E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von Barbara Xiaoyu Wang und Harold Chee

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.