Produktbild
Becoming a TeacherUsing Narrative as Reflective Practice. A Cross-Disciplinary Approach
Herausgegeben:Blake, Robert W. Jr.; Blake, Brett ElizabethKartoniert, Peter Lang (2012)
40,50 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
lieferbar in 1-3 Werktagen

Becoming a Teacher revisits the concept of Teacher Lore (Schubert and Ayers, 1992), by providing a cross-disciplinary approach linking elements of narrative theory to all aspects of pre- and in-service teaching. In essence, it embraces the notion that what teachers say matters. The rationale behind this text is the idea that narrative can not only be a conceptual lens through which a particular discipline can be re-examined, but also an aid to help preservice teachers understand the potential i ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

Becoming a Teacher

Using Narrative as Reflective Practice. A Cross-Disciplinary Approach

Kartoniert, XIX, 226 S.

Sprache: Englisch

225 mm

ISBN-13: 978-1-4331-1330-7

Titelnr.: 74067581

Gewicht: 370 g

Peter Lang (2012)

Herstelleradresse

Peter Lang

Avenue du Théâtre 7

1005 - CH Lausanne

E-Mail: orders@peterlang.com

EU-Ansprechpartner

Zeitfracht Medien GmbH

Ferdinand-Jühlke-Straße 7

99095 - DE Erfurt

E-Mail: produktsicherheit@zeitfracht.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.