Produktbild 1
43,90 €
inkl. MwSt.
versandkostenfrei

1

lieferbar in 1-3 Werktagen

This book provides a basic ideas related to fundamental concepts of Marketing Management. The entire book divided in to four units which provides advance level of Principles of Marketing. In this book author covers the concept of Marketing Research Practices, Managing Advertising, International Marketing and New Marketing Realities. In this book various Marketing Research Designs, Sampling, Data collection and Questionnaire included by the author for the better understanding for the reader. In ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

  • ADVANCE MARKETING MANAGEMENT
  • SHAH, DR. KEVAL K.
  • Kartoniert, 76 S.
  • Sprache: Englisch
  • 220 mm
  • ISBN-13: 9786206184751
  • Titelnr.: 96728421
  • LAP Lambert Academic Publishing (2023)
  • Herstelleradresse

    LAP Lambert Academic Publishing

    Brivibas gatve 197

    1039 - LV Riga

    E-Mail: customerservice@vdm-vsg.de

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten

Mehr von DR. KEVAL K. SHAH

Gesamtsummeinkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.